Шановні вступники до магістратури!
Засіданням Приймальної комісії #КНУ затверджено списки рекомендованих до зарахування на бюджет за ОС Магістр
Отже, тепер для зарахування вам потрібно до 18:00 29 серпня:
• онлайн або у відбірковій комісії #ТвійКНУ підтвердити вибір місця навчання;
• виконати вимоги до зарахування (онлайн або офлайн надати копії необхідних документів);
• укласти договір про навчання між закладом освіти та вступником.
📍Цьогоріч усі бюджетні місця магістратури розподіляють за алгоритмом адресного розміщення. Це означає, що вступник зможе отримати тільки одну рекомендацію на бюджет, зокрема в заяві, що подана на фіксовану конкурсну пропозицію.
Список рекомендованих за кошти фізичних та/або юридичних осіб за першою хвилею буде оприлюднено 30 серпня, за другою хвилею - 08 вересня.
🧐 Які документи треба подавати до Університету в разі отримання рекомендації до зарахування на ОС Магістр?
Більшість документів вже існує у державних реєстрах, які пов’язані з ЄДЕБО. Тому, якщо ви маєте електронний підпис, скористайтесь можливістю підтвердити вибір місця навчання через електронний кабінет вступника.
⭐️ Але для формування особової справи здобувача освіти до відбіркової комісії необхідно буде принести у паперовому вигляді такі документи:
1. Документ (один з документів), що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
2. Витяг з реєстру територіальної громади.
3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
4. Військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) - 2 копії.
5. Документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (якщо інформація про нього не зберігається в ЄДЕБО) + додаток.
6. Екзаменаційний листок з результатами ЄВІ, ЄФФВ або фахового іспиту.
7. Документи, що підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі та зарахування, а також на переведення на вакантні місця бюджету (додаток 3.4. Правил прийому .
8. 4 кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см.
9. Договір про навчання у закладі вищої освіти.
10. Згода на обробку персональних даних.
11. Папка-швидкозшивач (паперова).
ℹ️ Зверніть увагу, що копії документів приймаються лише за наявності їхніх оригіналів.
У разі неможливості подання документів у паперовому вигляді, ви можете надіслати () їхні скан-копії, підписані КЕП, на електронну пошту відбіркової комісії підрозділу, куди рекомендовані до зарахування.