Отже, тепер для зарахування вам потрібно до 18:00 29 серпня:
• онлайн або у відбірковій комісії #ТвійКНУ підтвердити вибір місця навчання;
• виконати вимоги до зарахування (онлайн або офлайн надати копії необхідних документів);
• укласти договір про навчання між закладом освіти та вступником.

?Цьогоріч усі бюджетні місця магістратури розподіляють за алгоритмом адресного розміщення. Це означає, що вступник зможе отримати тільки одну рекомендацію на бюджет, зокрема в заяві, що подана на фіксовану конкурсну пропозицію.

Список рекомендованих за кошти фізичних та/або юридичних осіб за першою хвилею буде оприлюднено 30 серпня, за другою хвилею - 08 вересня.

 

? Які документи треба подавати до Університету в разі отримання рекомендації до зарахування на ОС Магістр?

Більшість документів вже існує у державних реєстрах, які пов’язані з ЄДЕБО. Тому, якщо ви маєте електронний підпис, скористайтесь можливістю підтвердити вибір місця навчання через електронний кабінет вступника.

⭐️ Але для формування особової справи здобувача освіти до відбіркової комісії необхідно буде принести у паперовому вигляді такі документи:
1. Документ (один з документів), що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
2. Витяг з реєстру територіальної громади.
3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
4. Військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних – військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) - 2 копії.
5. Документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (якщо інформація про нього не зберігається в ЄДЕБО) + додаток.
6. Екзаменаційний листок з результатами ЄВІ, ЄФФВ або фахового іспиту.
7. Документи, що підтверджують право вступника на спеціальні умови участі в конкурсному відборі та зарахування, а також на переведення на вакантні місця бюджету (додаток 3.4. Правил прийому .
8. 4 кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см.
9. Договір про навчання у закладі вищої освіти.
10. Згода на обробку персональних даних.
11. Папка-швидкозшивач (паперова).

ℹ️ Зверніть увагу, що копії документів приймаються лише за наявності їхніх оригіналів.

У разі неможливості подання документів у паперовому вигляді, ви можете надіслати () їхні скан-копії, підписані КЕП, на електронну пошту відбіркової комісії підрозділу, куди рекомендовані до зарахування.